Evadare de weekend în Viena

Evadare de weekend în Viena – tot ce aveam nevoie

Evadarea de weekend în Viena a fost o bună idee. Viena este orașul meu de suflet. Dacă aș putea, acolo m-aș muta. Încercăm să vizităm Viena cel puțin o dată pe an. De fiecare dată, a fost iarna sau toamna când era rece și ploua. Bucuria a fost și mai mare când am prins vreme bună și am profitat din plin.

Viena este minunată, iarna, vara. Mie îmi dă o stare de bine. Această evadare plănuită cu o zi înainte, a fost tot ce aveam nevoie. Blocați în casă, oraș, țară, nu visam decât la evadare, vacanță. Se spune că dacă te gândești foarte mult la ceea ce îți dorești, vei primi. Eu am primit acest city break.

Weekend în Viena – în plină pandemie

Am stabilit joi seara să plecăm vineri în Viena. Bagajele au fost făcute rapid și vineri dimineața eram pe drum. Avantajul a fost că drumurile erau destul de goale. Nu am prins blocaje în trafic. La vama Borș, România – Ungaria, a fost puțin aglomerat. Totuși, nu am stat mai mult de 25 de minute. Ne-au verificat doar buletinele și mașina, și ne-au lăsat să plecăm.

După un drum de câteva ore bune, am ajuns în Parndorf, Austria. Și a început distracția cu cumpărăturile. Multă marfă de sezon, promoții și reduceri bune peste tot. Personalul purta măști, dezinfectantul era la intrare. În rest, oamenii nu purtau mască, dar păstrau distanța socială impusă.

weekend în Viena

Cazare și mâncare

Am fost de foarte multe ori în Austria, niciodată nu am prins o cazare bună. De data aceasta, am rezervat în ultimul moment 2 camere la H+ Hotel Wien. Avantajul a fost că era aproape de centru și avea parcare privată în subteran, exact lângă hotel. Este primul hotel din Viena pe care îl recomand cu încredere. Saltea și perne de calitate superioară. Așternuturile, prosoapele, halatele de baie, dar și cosmeticele, de calitate. Niciodată nu am dormit atât de bine într-o cameră de hotel. Cameră spațioasă, a fost pus accentul și pe amenajare/decorațiuni. Seif disponibil, apă plată și minerală din partea casei.

Micul dejun ne-a fost servit de personal. Nu am avut posibilitatea de a ne servi noi. Dar asta nu înseamnă că ne-a lipsit ceva. Respectau măsurile impuse de noua situație.

Peste zi, savuram o cafea bună și un desert, pe terasele minunate. Uneori și o mică gustare. Iar seara, alegeam un restaurant cu tradiție. De reținut, să nu amânați cina prea târziu, bucătăriile se închid la ora 22, iar localurile la 23.

Shopping în Viena

Mergând de atâția ani în Viena, la shopping, cunosc toate magazinele și brandurile. E nevoie de răbdare, timp și energie pentru a le bifa pe toate. Am fost încântată să găsesc multe lucruri la prețuri foarte bune. Cred că reducerile s-au datorat și pandemiei. Ei bine, noi am profitat din plin pentru că chiar a meritat.

Viață normală în Viena

M-am bucurat să văd că viața a reintrat în normal pentru ei. Am avut o stare de bine, de relaxare. Plimbările pe străduțele lor, prin piețele lor, pe pietonale, a fost tot ce aveam nevoie. A contat foarte mult că am reușit să schimb peisajul, chiar și numai pentru 3 zile.

Duminica, am făcut o plimbare prin grădinile palatului Schönbrunn. Aș fi vrut să avem mai mult timp la dispoziție, dar am profitat de cele câteva ore. Florile, pomii perfect tunși, aleile erau străbătute de veverițe curioase și grăbite, toate ne-au ajutat să ne reîncărcăm bateriile.

Drumul spre casă

A avut și această pandemie un avantaj. Drumurile nu au fost aglomerate. Noi am trecut lejer prin vamă. Dar la intrarea în Austria din Ungaria, coloana de mașini se întindea pe câțiva km. Nu uitați de taxele de drum, sunt obligatorii, și amenda prea mare.

Vremea a fost neașteptat de frumoasă. Cald, soare, fără ploaie, de care eram sătui din România. Plini de energie, mai relaxați, am ajuns acasă, pregătiți pentru o nouă săptămână.

10 thoughts on “Evadare de weekend în Viena”

1. Ah, ce dor îmi este de astfel de călătorii și activități!
    Încă nu am reușit să plecăm decât pe distanțe mici în țară.
    Plănuiesc un Skiathos, dar nu știu ce să mai spun cu nebunia care a cuprins iar lumea.
    Ma bucur însă pentru tine! Arăți super! Relaxată, fericită, radioasă!

2. Ce fain de tine!Cred ca v.ati simtit minunat in aceste cateva zile!Cred ca vremea frumoasa a tinut cu voi!Cand e soare totul e mai frumos,asa.i?

3. Ma bucur ca ai avut parte de o scapare din oras cu succes! Se pare ca vremea buna chiar a tinut cu tine si ti-a fost alaturi ca sa profiti de Viena si de cumparaturi desigur! 😍😍🙈🤣

4. Nu am ajuns niciodata la Viena. Sper sa o fac candva, dar anul asta sigur nu. Inca mai am temeri si retineri legate de noul virus care circula printre noi. Ma bucur pentru tine ca ai avut ocazia sa te relaxezi in locuri asa de faine.