Bine ai venit, toamnă!

Iubire între vară și toamnă

Ador vara, dar îmi doresc și să vină toamna. Toamna pentru că este ziua mea, vara pentru plajă și mare. Vara este pentru petreceri în aer liber. Înseamnă vacanță la mare, relaxare, plimbări lungi pe faleză. Toamna este anotimpul începuturilor.

Îmi place căldura și tot ce ține de vară. Outfituri vaporoase și răcoroase, sandale colorate și accesorii cu tematică de vară. Toamna este momentul când depănăm cu drag amintirile făcute peste vară.

Amintiri de vară

Pandemia ne-a învățat să prețuim mai mult libertatea de mișcare. Nu am mai refuzat nicio petrecere, nicio nuntă. Îmi place să socializez, particip cu drag la evenimente. Recunosc, mi-au lipsit în pandemie.

Anul acesta am profitat de orice ocazie pentru a ieși cu prietenii. Fiecare zi de vară a fost prețuită la maxim. Libertatea a fost mai minunată ca niciodată. Am ieșit la cafea unde mi-am dorit. Cina cu prietenii s-a putut întinde până noaptea târziu. Cumva, am scăpat de stresul de a verifica constant ceasul pentru a nu depăși ora permisă de transit.

Vacanțe cu urme de pandemie

În iunie, am fost într-un city-break în Viena. Se resimțeau efectele pandemiei. Erau restricții pentru a intra în magazine în număr prea mare. Aveai acces în spațiile închise doar cu mască FFP2. Nu te puteai așeza la masă fără a ți se verifica testul COVID sau adeverința de vaccinare. La hotel, stabileai la ce oră dorești să servești masa.

Chiar dacă știam că este pentru binele nostru, senzația era de monitorizare continuă. Să am masca la îndemână. Mereu în geantă aveam una de rezervă, plus dezinfectant, și poză în telefon după dovada vaccinării. Sinistru. Dar am ignorat tot ce părea să amintească de starea în care suntem. Ne-am bucurat de plimbări lungi prin Viena. Am savurat cafea și deserturi minunate. Bineînțeles că am făcut și shopping, dar cel mai mult ne-am bucurat de evadare.

Italia după pandemie

Ne-am propus ca în fiecare an, să ajungem la mare. Italia este țara mea preferată când vine vorba de mare. Stațiunea aleasă a fost una nouă și am ales bine. Am savurat fiecare minut pe plajă. Camera cu veder la mare, mi-a alinat dorul de mare de anul trecut.

Plaja și marea din Italia au un farmec aparte. Mă liniștesc enorm. Îmi dau o stare de bine. La final de vacanță, chiar îmi simt bateriile încărcate. Fiecare mare este minunată. Spun doar că pentru mine, marea din Italia este de vis. Și sunt recunoscătoare că anul acesta am ajuns aici.

Anul trecut, speram zi de zi, să putem merge în Italia. Când ne-am dat seama că așteptăm degeaba și riscăm să nu mai putem pleca nici în altă țară, am ales Croația. Excelentă alegere! Am revenit în Croația după 5 ani și am regăsit-o la fel de frumoasă.

Înveți să apreciezi tot

Pe mine, m-a învățat acest virus, să iubesc mai mult viață. Să fiu mult mai atentă la detalii și să prețuiesc tot ce am, pe moment. Lecția de bază a fost aprecierea libertății.

toamnă

Bucuria de a pleca într-o vacanță a fost mai mare atunci când a venit după restricții. Așa am învățat că vara este minunată, și toamna la fel de minunată, și fiecare zi este specială.

Trebuie să învățăm să apreciem ce avem. Vara a trecut și eu știu că rămân cu niște amintiri prețioase. Toamna vine cu o nouă vacanță, cu noi provocări. Dar sunt sigură că ne va aduce și momente deosebite.

Bine ai venit, toamnă!

Toamnă, eu îți spun să vii, ești așteptată și iubită. Adu-ne zile cu soare și culori minunate în natură. Învață-ne să iubim magia acestui anotimp. Dă-ne timp pentru a crea amintiri de neuitat.

Care este anotimpul vostru preferat? Vă bucurați că este toamnă sau încă vă doriți să fie vară?

16 thoughts on “Bine ai venit, toamnă!”

1. Cu siguranta mi-as dori sa fie vara tot anul. Insa, toamna are o frumusete aparte, unica. Si eu m-am bucurat mai mult de vara, de iesiri, de petreceri, mai mult ca inainte de pandemie. Sper sa avem parte de o toamna lunga, de care sa ne bucuram mai mult ca in anii anteriori.

2. Toamna este anotimpul meu preferat. Multă vreme nu am știut de ce o iubeam, dar ușor-ușor am început să înțeleg. Mă identific,mă asemnăn cu acest anotimp. Mă bucur să găsesc fani! 🙂
    Toamnă miunată îți doresc!