E dreptul tău să ceri despăgubiri întârziere avion
Trăim într-o țară în care încă ne este greu să ne cerem drepturile. Iată de ce consider că trebuie să învățăm să facem acest lucru, mai ales când e vorba de vacanțe. Întârzierile pot distruge un concediu mult așteptat. Iar cine e vinovat, trebuie să plătească. Așa că eu consider că ai dreptul să ceri despăgubiri întârziere avion.
Nu e cazul să facem scandal în aeroport. Trebuie doar să adunăm câteva documente și să discutăm cu o firmă specializată, care ne poate oferi suport. UnionClaim te poate ajuta și sfătui cum trebuie să procedezi pe mai departe.
Despăgubiri întârziere avion prin UnionClaim
Înainte de a pleca în vacanță, trebuie să ai în vedere câteva detalii importante.
-
asigurarea de sănătate
E un detaliu de care mulți uită. Noi nu plecăm niciodată în vacanță fără ea. Mulțumesc lui Dumnezeu nu am avut niciodată nevoie de ea. Dar m-am simțit mult mai în siguranță știind că o am. Serviciile medicale în alte țări sunt extrem de scumpe. Așa că o astfel de extra asigurare de sănătate internațională te poate scuti de neplăceri.
-
estimare despăgubiri vacanță
Ce mi-a plăcut tare mult la UnionClaim e faptul că au un calculator care estimează despăgubiri avion. Îl puteți consulta aici. Tu introduci datele generale ale zborului și poți afla dacă poți obține despăgubiri și în ce condiții de întârziere.
Uneori nu este vina companiei și atunci există înțelegere. Dar alteori, când ține de firma de zbor, consider că trebuie să ne despăgubească. Este dreptul nostru. De asta există asigurări, să profităm de ele.
De ce să alegi UnionClaim pentru a cere despăgubiri întârziere avion?
Ca persoană fizică, implică studiul legislației și multe drumuri la compania de zbor. Nu cred că ne dorim să pierdem timp prețios. Așa că cel mai bine e să lăsăm persoanele specializate să facă acest lucru.
Din anul 2014, legea spune că orice pasager al cărui zbor întârzie peste 3 ore, este îndreptățit să ceară despăgubiri. Se depune o cerere cu detalii ale zborului și se solicită o compensație financiară.
UnionClaim poate face aceste lucruri în locul dvs. Ei oferă o mulțime de informații gratuite. Nu se percepe nicio taxă la utilizarea platformei dacă nu se primește compensație din partea companiei aeriene. Despăgubirile obținute pot să ajungă la 600 euro. Dacă nu se ajunge la o înțelegere cu compania de zbor, UnionClaim merge chiar și în instanță pentru drepturile turistului.
Pentru mine, vacanța înseamnă relaxare și încărcarea bateriilor. Nu aș lăsa pe nimeni să-mi strice bucuria unor zile de vacanță. Dacă s-ar întâmpla ca avionul să aibă întârzieri mari, aș apela la UnionClaim. Ei m-ar sfătui ce trebuie să fac pe mai departe și aș lăsa totul pe mâna lor. Știu că ar face tot ce le stă în putință pentru a obține compensația financiară maximă.
Am avut intarzieri dar nu foarte mari, e bine de stiut ca se intampla tot mai des.
Am primit foarte multe email-uri in acest sens, desi n am solicitat ajutor, e bine de stiut ca putem cere despagubiri totusi.
Nici nu știam că e posibil sa ceri de despăgubiri pentru așa ceva!! E bine de știut
Daca aș avea probleme aș apela cu toată încrederea.
Nu zbor prea mult, insa sunt de acord ca asta cu intarzierea avioanelor mai apare…cel putin din ce aud, mai ales la televizor. Nefiind cazul, nu m-am gandit la asa ceva pana acum, insa acum ma bucur sa aflu ca se pot solicita despagubiri din cauza intarzierilor de avion.
Nu stiu cata lume apeleaza la despagubiri in caz de intarziere dar eu cred ca e dreptul nostru.
Ce păcat ca nu știam aceste lucruri când am zburat prima oară cu avionul in Irlanda, am avut întârzieri mai bine de 5 ore.
Dar nu-i nimic, bine ca am aflat acum, mai ales ca eu in vacanța merg doar cu avionul.
Stiu persoane care au avut intarzieri mari si chiar au avut de pierdut pentru ca nu a ajuns avionul la timp.
Aha! peste 3 ore… ca in Shanghai ne-a imbarcat la avion si am stat acolo 2 ore pana la decolare, ca sa se mai decongestioneze aeroportul… cica asa fac chinezii, niste nesimtiti!
Acum ca știu că există această variantă parcă sunt mai liniștită!
Slava Domnului că nu am avut probleme niciodată. Eu îmi fac asigurarea de călătorie cat sa acopere și aceste tipuri de situații. Mulțumim pentru informații.
Stiam ca se ofera despaguburi in cazul intarzierilor, dar nu m-am gandit ca exista un intermediar care s-ar putea ocupa de asta, mi se pare minunat. Sper sa nu fie cazul, dar da, as apela cu siguranta la o firma specializata.
Multumim pentru informatii!
Am mers cu avionul în Maroc dus-întors. Am făcut noi asigurare de călătorie. Nu avut incidente dar este bine de reținut. Am tot auzit de vacante stricate din cauze de tarzieri.
Cred ca in perioada sarbatorilor chiar vor fi astfel de intarzieri, asa ca este important sa stim ca se pot cere astfel de despagubiri.
E bine de stiut ca exista oameni specializati care ne pot ajuta in astfel de situatii.
Nu am avut astfel de probleme pentru ca nu am zburat pana acum, dar e bine de stiut.
Am avut intirziere la primul meu zbor cu avionul dar habar nu aveam pe atunci ca pot cere despagubiri pentru asta.
E o informatie buna ! Nu am avut probleme cu intarzierile, dar nu se stie niciodata
Ma bucur sa văd astfel de programe care vin in ajutorul cetățenilor . Cunosc multe persoane care au întâmpinat astfel de probleme . Chiar și eu prefer sa vin in țara cu mașina și nu cu avionul tot fina ceata cauza .
Nu am pățit, dar o sa anunț câteva prietene care stiu ca au avut câteva situații neplăcute!
Nu am călătorit cu avionul, dar e bine de știut pe viitor. 😊
Nu am pățit sa avem întârzieri pana acum, poate asa a fost norocul nostru, însă am auzit mulți prieteni care au pățit-o. Acum știu ce sa le recomand!
O mulțime de sfaturi bune, am să țin cont data viitoare când voi avea vreo întârzâiere. Multe dintre ele nu le știam.
Nu am pățit. Ma bucur că există soluții.
Știu că se pot cere și recupera banii pentru întârzierea avioanelor dar mi se pare destul de greu și mai ales că fac ce fac și sunt sub cele 3 ore. Eu am fost într-o situație de acest fel, am pierdut un avion de legătură din cauza întârzierii primului. Deși era aceeași companie, nu au avut niciun pic de înțelegere, nu au făcut nimic pentru a mă ajuta și pentru că nu au fost 3 ore am pierdut banii, vacanța, cu totul. De atunci,anu mai merg cu acea companie nici gratuit.
E bine totuși să fii informat.
Nu am cerut niciodata penalizari, insa e bine de stiut ca avem aceasta optiune
Sigur in perioada asta voe fi cazuri de genu. Oricum e bine ca se poate face asta.
Din fericire, nu am avut ghinion la capitolul zboruri. E bine de stiut ca exista companii care te pot ajuta in aceste situatii de criza 😊
De cate ori am zburat n-am avut nici un fel de probleme si nici cu turbulente nu m-am intalnit. Nu stiam ca pot fi despagubita si pentru intarzieri
Pana acum nu am avut parte de intarizeri asa de mari, insa informatia este mai mult decat binevenita, multumesc!
Uite ca nu stiam de UnionClaim! Mi se pare chiar foarte util! Multumim!
Se pare ca au aparut multe firme care se ocupa de aceste detalii pe care eu nici nu le luam in seama. Este bine ca stiu la cine pot apela daca voi avea neplaceri de genul
E important sa apelam la dreptul nostru. Am auzit probleme multe cu despagubirile cand vine vorba de intarzierea avionului si nu toate au avut un final fericit. E bine ca putem apela la cineva care sa ne ajute!