Cum să faci mai multă mișcare în această toamnă?

19

Mai multă mișcare ne-a lipsit în pandemie

Pandemia ne-a îngrădit mult libertatea de mișcare cu care eram obișnuiți. Visam la zile de libertate pentru a face mai multă mișcare. Vara, ne-am spus că e prea cald. Însă, toamna ne aduce zilele perfecte pentru a face mișcarea necesară sănătății. Nu sunt fan sport, dar conștientizez că e important pentru mine, pentru corpul meu. Aleg să fac mișcare într-un mod plăcut și constant.

Trebuie doar să ne păcălim mintea. Să ne organizăm suficient de bine pentru a avea timp. Iar dacă altfel nu se poate, să combinăm utilul cu plăcutul sau câteva activități. Trebuie să fim un exemplu pentru cei din jur.

Cum să faci mai multă mișcare în această toamnă?

Toamna aceasta a început perfect. Zile frumoase cu mult soare care ne îmbie să ieșim în natură. Da, timpul nu este mereu de partea noastră, dar ne putem organiza. Apelând la câteva trucuri, putem face mișcarea necesară, zi de zi. Alternează activitățile pentru a nu te plictisi.

  • mișcare în parc

Natura este locul ideal pentru mișcare. Dacă stai departe de o pădure sau zonă verde, optează pentru parc. E mai simplu să faci mișcare când îi vezi și pe alții. Te determină să faci mișcare, te inspiră. Nu ți se potrivește să faci jogging? Alege să faci mișcare cu role. Optează pentru o pereche colorată, trendy. Fă mișcare dându-te pe role și vei redescoperi plăcerea de a face mișcare. Îți vei aminti cu drag și de copilărie.

mai multă mișcare

  • gadget-uri trendy

Ți se pare banal să alergi sau să te dai cu bicicleta? Încearcă activitate fizică prin alternative la modă. Poți alege o bicicletă electrică. Și dacă tot e la modă, alege trotineta freestyle. Colorată și atrăgătoare, parcă nu poate sta pe loc, o astfel de trotinetă este extrem de rezistentă. Poți executa cu ea diferite mișcări pentru mai multă distracție.

mai multă mișcare

  • ascultă muzică

Mișcarea este mai plăcută dacă asculți muzică. Ritmurile muzicii te pot determina să faci mai multă mișcare. Structurează un playlist energizant. Optează pentru diverse playlisturi existente petnru a nu te plictisi.

  • mișcare în grup

E mai ușor să faci mișcare când ai pe cineva alături. Copiii au nevoie de activitate fizică pentru o mai bună dezvoltare. Prietenii care fac sport, ne pot susține și pe noi până începe să ne placă mișcarea. Putem fi un bun sprijin pentru prietenii care nu sunt suficient de determinați să facă mișcare. E important să ai susținere din partea cuiva. Nu întotdeauna ne găsim energia necesară pentru mișcare.

  • activitate fizică indiferent de timp

Mișcarea poate fi interesantă în fiecare anotimp. Trebuie doar să ne găsim activitatea preferată. În plus, putem opta pentru ceva diferit în fiecare anotimp. Important e să nu facem pauze prea lungi. Chiar și acasă, putem face câteva exerciții, abdomene și genoflexiuni. Coboară și urcă scări, evită liftul. Parchează mașina mai departe de locul unde vrei să ajungi. Vei face mișcare și te vei deconecta de la tot. Garantat, nu te vei mai încărca cu energia negativă datorată haosului din trafic.

La ce trucuri recurgi pentru a face mai multă mișcare? Care este activititatea fizică preferată și cât de des o practici?

Foto

About Author

Mereu optimistă şi cu zâmbetul pe buze! Pasionată de lectură, cultură, sănătate, excursii! Ador să gătesc şi să inventez fel de fel de reţete, prefer să citesc o carte decât să mă uit la televizor, prefer să mă plimb pe jos decât cu maşina, prefer să zâmbesc decât să fiu tristă ! Citatul care mă face să zâmbesc în fiecare dimineaţă “Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling face. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.” Ashley Smith

19 Comments

  1. Mai ales in starea de urgenta ne-a lipsit tare mult miscarea, noi iesim seara si facem cate o plimbare lunga de 5-6 km, sau in parc de cateva ori pe saptamana, la fel.

  2. Mai multa miscare toamna, zici? Am solutia perfecta: facem copii sau imprumutam unii. Pe mine toata vara m-a alergat nepoata. Dar mo-a dat o energie, ce nu am avut vara in viata mea. Acum o sa imi fie dor de ea, ca merge la gradi.

  3. Eu am fost tot timpul în miscare si chiar daca a fost pandemia am lucrat. Plimbarile prin oras, parc sunt singurul mod de miscare pe care il practic, Bine asta in afara de curatenia de prin casa :)) cu tot cu dans

  4. Chiar ma gândesc de ceva timp sa revin la sport, am chiulit mult. De regula optez pentru sala, însă mi-ar plăcea mult în aceasta perioada frumoasa sa fac plimbări cu bicicleta în natura.

  5. Cereces Loredana on

    Sincer nu prea fac multa miscare desi stiu cat e de benefic pentru minte si trup!Imi place sa merg mult pe jos zilnic si cred ca e bine si acest lucru!Fac zilnic abdomene in 2 prize si cateva exercitii!

  6. Mie mi-a prins bine acel sedentarism de la inceputul pandemiei. Eram insarcinata in ultimele saptamani si miscarea nu pot sa zic ca ma ajuta. Chiar pot sa spun ca m-a ajutat intr-un fel. Poate ca fetita a avut un pic de suferit ca nu avea ce sa faca si se plimba dintr-o camera in alta

  7. Ah, mi-au lipsit plimbările lungi… Am încercat să e înlocuiesc cu bicicleta medicală dar mi-a dar dureri de coloană… Vreau înapoi plimbările mele .. pe marginea mării.
    Până atunci profit de mișcare în aer liber, prin pădurea din apropiere .

  8. cudrag.cristina on

    O trotineta electrca am luat si noi! Am invatat recent cum sa merg pe ea 🙂
    Nu stiam nici pe cea clasica cum sa merg deci >_<

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Read previous post:
Să tai în piatră vie
Să tai în piatră vie de Abraham Verghese recomandare lectură

Să tai în piatră vie de Abraham Verghese - un roman desăvârșit Să tai în piatră vie de Abraham Verghese...

Close