Mai multă mișcare, mai multă energie

24

Mai multă mișcare – îndemn de primăvară!

Cu toții ne dorim să facem mai multă mișcare. Nu știu de ce așteptăm momentul potrivit. Sau care este momentul potrivit. Ne dorim să facem mișcare atunci când nu avem timp sau voie. Izolarea la domiciliu, în această perioadă, ne face să conștientizăm ce am avut și nu am prețuit.

Ne plângem de lipsă de energie, dar lenevim în fața televizorului. Facem prea puține activități pentru noi și pentru corpul nostru. La început de primăvară, e momentul să ne mobilizăm și să facem mișcare. Fie că optezi pentru mișcare în aer liber, sau în sală, e bine primit.

Mai multă mișcare – sugestii de activități captivante

Nu întotdeauna putem face în viață doar ce ne place. Și nu totul este ușor. Însă mișcarea este extrem de importantă și nu trebuie neglijată.

  • banda de alergat

Iubită de unii, subapreciată de alții. Nici nu mai contează părerea altora. Important este ca ție să-ți facă plăcere. Optează pentru banda de alergat pentru a face mișcare. La sala de antrenamente sau acasă, ea te ajută să faci mișcare, să arzi calorii. Te ajută să-ți crești rezistența și să-ți întărești musculatura.

Poți asculta muzică sau clipuri educaționale pentru a face activitatea mai interesantă. Nici nu vei simți cum trece timpul. Și vei combina două activități utile.

mai multă mișcare

  • exerciții acasă

Da, e greu să te mobilizezi acasă să faci mișcare, dar ar conta mult. Poți face alături de familie. Copiii sigur vor fi încântați. Și dacă îți stabilești un program fix, te vei ține de el. Azi vei face 10-15 minute. Cu timpul, îți vei aloca mai multe minute pentru exerciții. Contează să faci chiar și câteva abdomene zilnic. Nu uita de plank, ajută mult.

  • plimbări cu bicicleta

Obișnuiești să ieși la plimbare? Uită de mașină și optează pentru bicicletă. Vine vremea bună, deci e vremea pentru plimbări. Explorează împrejurimile orașului, cu bicicleta mtb de încredere. Te vei bucura de natură și de aer curat, dar și vei face mișcare.

  • joaca cu animalele de companie

Ai un cățel sau o pisică? Nu ezita să te joci cu cei câteva minute bune pe zi. Vei alerga și vei face multă mișcare. În plus, te vei încărca cu multă energie pozitivă, iar animalele de companie se vor simți iubite și răsfățate.

  • dansul

Toată lumea știe să danseze, îmi veți spune. Da, așa e. Dar niște cursuri pentru a învăța pașii de bază, nu strică. Mișcare, grație, socializare și multă energie pozitivă. Te-am convins?

Tu câtă mișcare faci pe zi? Ți-ai dori să ai timp și energie pentru a face mai multă mișcare? Nu uita, tu poți să fii un bun exemplu pentru cei din jurul tău.

Foto

About Author

Mereu optimistă şi cu zâmbetul pe buze! Pasionată de lectură, cultură, sănătate, excursii! Ador să gătesc şi să inventez fel de fel de reţete, prefer să citesc o carte decât să mă uit la televizor, prefer să mă plimb pe jos decât cu maşina, prefer să zâmbesc decât să fiu tristă ! Citatul care mă face să zâmbesc în fiecare dimineaţă “Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling face. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.” Ashley Smith

24 Comments

  1. Incerc ca zilnic sa fac miscare, dar in cazul meu se traduce prin mers pe jos intre diversele locatii in care am treaba. Sala nu mi se potriveste, iar cu bicicleta nu-mi place sa merg decat insotita.

  2. Mi-as dori sa fac mai multa miscare dar din pacate in afara de cativa pasi pe jos nu fac , La sala nu am timp si nici nu imi place sa merg iar acasa sa fac singura nu imi place 😀

  3. Nu am bandă de alergat și nu am mai folosit de mult timp bicicleta. Cred că la vară o să mă plimb din nou cu ea.
    Eu fac zilnic yoga. Iar în zilele în care am mai mult timp liber, dansez și fac pilates

  4. Fac miscare, asta insemnand mers pe joc, desi in zilele astea, cu panica asta a coronavirusului, e mai riscant sa mergi decat sa stai in casa. Asa ca am o bicileta de camera si mai “depăn” la ea.

  5. Mișcarea este deosebit de importantă pentru sănătate, numai că nu reușim întotdeauna să ne facem timp pentru ea. Am o bicicletă acasă pe care mai mult o mut de colo-colo. Mi-am propus totuși împreună cu soțul sa ne cumpăram o bandă de alergat.

  6. Mi-as dori sa fac mai multa miscare. Imi place sa merg pe jos distante mari si incerc sa fac exercitii si acasa.

  7. De când m-am mutat în București nu am mai ajuns la sală, dar fac exerciții fizice acasă și vreau să învăț să merg și cu bicicleta.

  8. principalul motiv pentru lipsa de miscare este lipsa de vointa si motivatie. Eu am bicicleta magnetica in casa si fac pe ea… din an in Paste. Ce-i drept, macar in ultimul an, am facut mai multa miscare datorita nepoatei mele. Ma alearga destul de mult.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Read previous post:
perne personalizate
Motive pentru a oferi perne personalizate în momente speciale unor persoane speciale

Motive pentru a oferi perne personalizate în momente speciale unor persoane speciale Din ce în ce mai multe persoane își...

Close