5 metode simple pentru menținerea siluetei

12

Menținerea siluetei – scopul fiecărei persoane

Sănătatea e pe primul plan. Mă bucur să văd că oamenii pun tot mai mult preț pe sănătate. Noi ieșim în fiecare seară la plimbare. Am observat oameni de toate vârstele făcând plimbări prin oraș. Ceea ce mă bucură nespus de mult. Sedentarismul este cel mai mare dușman al sănătății.

A slăbi este ușor. Cel mai greu este să ne menținem greutatea. Mișcare, masaj, alimentație corectă. Toate acestea ne ajută să ne menținem sănătoși și zvelți.

5 metode simple pentru menținerea siluetei

  • Plimbări pe jos în aer liber – noi obișnuim să facem câte 7 km pe zi, pe jos. Parcăm mașina în centru și luăm străduțele la analizat. Ne relaxăm, petrecem timp împreună. Descoperim detalii interesante în arhitectura clădirilor. Aceste plimbări sunt relaxante, dar și fac bine pentru psihic și fizic.

menținerea siluetei

  • Plimbări cu bicicleta – primăria a pus la dispoziție biciclete de închiriat. Există și piste de biciclete disponibile. Nu avem nicio scuză să nu facem o plimbare între cartiere pe bicicletă. Ești fan plimbări lungi pe bicicletă? Poate ar fi bine să îți achiziționezi una personală. Alege cu grijă bicicleta nouă. Optează pentru biciclete BMX pentru o plimbare relaxantă.

menținerea siluetei

  • Exerciții în casă – când vremea nu ne permite să ieșim afară, putem face mișcare în casă. Poți opta pentru biciclete pentru exercițiiSau poți face exerciții urmărind scurte filmulețe. E important să facem mișcare în fiecare zi. Nu mai contează dacă afară sau înăuntru.

menținerea siluetei

  • Urcarea și coborărea scărilor – urăsc scările. Și totuși evit cât de des pot să merg cu liftul. Știu că urcarea și coborârea scărilor este o formă de mișcare mai activă. Uneori mai trebuie să facem și lucruri neplăcute, dar cu efect bun asupra noastră.

menținerea siluetei

  • Jogging ușor – nu mi-a plăcut niciodată să alerg. La școală, mi se părea o corvoadă. Însă de când m-am mutat într-o zonă liniștită, jogginng-ul e o plăcere. Alerg ușor, de plăcere, de relaxare. Atunci când obosesc, merg în pas alert și admir natura. Îmbin utilul cu plăcutul. Fac mișcare, mă relaxez, îmi eliberez mintea și îmi încarc bateriile.

menținerea siluetei

Mișcare în fiecare zi pentru menținerea siluetei

Indiferent de tipul de mișcare, e important să o facem. Mișcarea trebuie să fie din plăcere și o plăcere. Dacă ajunge o corvoadă obositoare, veți găsi rapid scuze ca să nu mai faceți mișcare. Nu îmi place să merg la sală. Dar sunt conștientă că am nevoie de mișcare. Eu aleg plimbări lungi prin oraș, prin parc sau în natură. Uneori ies să alerg atât cât pot. Încerc ca în fiecare zi să fac mișcare. Azi mai mult, mâine mai puțin. Important e să fie zi de zi.

Voi cum vă mențineți silueta? Vă place să faceți mișcare?

Foto

About Author

Mereu optimistă şi cu zâmbetul pe buze! Pasionată de lectură, cultură, sănătate, excursii! Ador să gătesc şi să inventez fel de fel de reţete, prefer să citesc o carte decât să mă uit la televizor, prefer să mă plimb pe jos decât cu maşina, prefer să zâmbesc decât să fiu tristă ! Citatul care mă face să zâmbesc în fiecare dimineaţă “Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling face. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.” Ashley Smith

12 Comments

  1. Bicicleta as dori si eu! Problema e ca la ce trafic e si cum se circula, imi e teama sa ma aventurez pe undeva cu o bicicleta. Ciudat e ca singura solutie ar fi sa urc bicicleta pe masina ca sa merg intr-un parc sa ma plimb pe acolo 🙁

  2. Mie mi-ar placea mai mult sa fac miscare in aer liber, dar mi-e cam rusine si nu-mi place sa se uite nimeni la mine. Mi-am luat in schimb o bicicleta magnetica si fac exercitii in casa.

  3. simple zici? :)…eu merg zilnic cate 10 kilometrii pe jos si tot nu este simplu…cum sa fie cand tentatii sunt la tot pasul? 🙂

  4. Well… nu prea imi place sa fac miscare… dar fac pentru ca trebuie… Nu mai am 20 de ani sa mananc orice si sa nu se vada. :)))

  5. eu sunt fan sala, intru-n a 3a luna si e cea mai indelungata activitate pe care am avut-o in ultima perioada! acum, ca am si rolele, zic ca e cazul sa le scot mai des pe afara!

  6. Nu, din pacate niciodata nu mi-a placut nici sa merg pe jos nici si fac sport. Uram orele de sport, care pentru mine erau atat de obositoare incat la ora urmatoare imi venea sa adorm cu capul pe banca de somn ce-mi era dupa… n-am inteles si n-o sa inteleg niciodata de ce unii numesc efortul asta inviorare, cand pe mine ma termina fizic… insa fac miscare de nevoie, nu am masina si nici nu-mi doresc, am o bicicleta de camera pe care o folosesc asa, cate 10 minute pe zi, fac mancare singura, adica nu-mi comand si nu cumpar semi-preparate (zic asta pt ca am vazut ca doamnele mai tinere si domnisoarele prefera sa cumpere o pizza din comert pe care doar s-o bage la cuptor, decat sa prepare o mancare din legume si carne macra sau mai stiu eu ce… ! ma rog, alegerea lor. eu nu consum fast food, pizza nu exagerez daca spun ca mananc de 2 ori pe an, de pofta), deci, fac miscare, de nevoie. Chestia cu a arata bine mi se pare o obsesie a romancelor pe care eu n-o am si de care nu-mi pasa foarte tare. Arat asa cum vor genele mele sa arat, ce Dumnezeu, n-o sa ma pedepsesc ca nu sunt femeie-snur, acum…

Leave A Reply

Read previous post:
Cum trecem cu bine peste amenajarea casei?

Amenajarea casei între bucurie și nervi Amenajarea casei este o bucurie. Însă până la final, îți poți mânca toți nervii....

Close