Vă spuneam aici săptămână trecută despre problemele pe care le-am avut cu funcționarii de la Banca Transilvania și despre cât de dezamăgită sunt de serviciile lor. Am fost sfătuită să schimb banca și să-mi fac viața mai ușoară. Eram pe punctul de a face acest lucru când am fost sunată de la bancă și mi s-a comunicat că domnul director dorește să discute personal cu mine. În primă fază, nu am știut dacă să mă bucur sau nu, dacă să mă prezint sau nu, și totuși am decis să merg, nu doream ca dânsul să considere că nu pot sustine tot ceea ce am relatat sau că sunt pure invenții.
Mulțumesc dl director Patrițiu Abrudan pentru interesul pe care l-ați arătat față de toate problemele pe care vi le-am relatat, apreciez faptul că vă interesează cum își desfășoară funcționarii activitatea în bancă și cum se poartă ei cu clienții. Și, da, recunosc, greșeala a fost a mea, trebuie să vă aduc la cunoștință cu ceva timp în urmă toate aceste nereguli, înainte să se strângă prea multe. De fiecare dată însă, am mers pe principiul de a nu face reclamație unui anumit angajat, pentru a nu fi mustrat sau penalizat, nu doream ca prin reclamația mea, angajatul să aibă de suferit. Așa că de cele mai multe ori am preferat să trec cu vederea și rău am făcut. Poate dacă aș fi semnalat de la început unele problemele, nu s-ar fi ajuns aici.
Mulțumesc dl director pentru timpul acordat și pentru faptul că respectați fiecare client din bancă indiferent de suma de bani pe care o deține, și acest lucru ar trebui să-l înțeleagă toți angajații băncii: clienții trebuie tratați cu respect, ca angajat ai obligația de a-l lămuri pe client indiferent de problema pe care o are.
Concluzia mea după întâlnirea cu dl director a fost una foarte simplă și atât de clară: de fiecare dată când există o problemă, ea trebuie să fie făcută cunoscută angajaților, iar dacă ei nu pot și tot încearcă să te ”paseze” de la unul la altul, să ai curaj și răbdare să mergi până la superior că să i-o aduci la cunoștință.
Și mă bucur să spun că am fost tare încântată să văd că există și oameni care lucrează în Banca Transilvania la care le pasă de bunul mers al băncii.
Sfatul meu pentru voi – nu încercați să treceți cu vederea micile problemele pe care le aveți într-o anumită instituție, e mai bine să încercați să le rezolvați pe toate la timpul lor pentru că mai târziu va fi tot mai greu să le găsiți rezolvare. De fiecare dată, vă asigur, veți găsi pe cineva dispus să vă asculte și să vă ajute!