Peripeții pentru a obține un modem USB Orange, Vodafone

Peripeții pentru a obține un modem USB Orange, VodafoneDacă ar fi să ne luăm după reclame, am putea crede că toți furnizorii de diferite servicii sunt foarte serioși și au cea mai bună ofertă pentru noi, pentru clienții noi sau fideli, dar de fapt nu e așa. Ei prezintă foarte bine toate avantajele unui produs, și încearcă să ascundă la fel de bine toate dezavantajele.

Pentru că internetul la locul de muncă a fost restricționat, m-am văzut nevoită să încep să caut cea mai bună ofertă pentru un modem USB.
Bunnn! Am început să mă documentez pe net despre ofertele diferiților furnizori și apoi am mers la sediul lor pentru mai multe detalii.

Prima data am mers la Orange. ”Încercați gratuit internetul mobil” sună bine, să vedem ce înseamnă – Testaţi gratuit internetul mobil timp de 15 zile unui trafic national de 1GB pe laptopul sau desktopul dumneavoastră. Traficul suplimentar nu va fi tarifat, însă după depăşirea traficului rezonabil de 1GB viteza va scădea la 128Kbps. Am avut norocul să dau pentru un angajat foarte calm și dispus să îmi răspundă la toate întrebările. Pentru 3 euro am primit un modem USB pentru a testa internetul pe laptop, gratuit pentru 15 zile. Dacă după cele 15 zile nu sunt mulțumită de semnal, pot să duc înapoi modem-ul și mi se înapoiază banii, cei 3 euro.

Varianta de abonament cea mai convenabilă ar fi de 8 euro plus TVA pentru un trafic de 3 giga.
Varianta pe cartelă nu este deloc convenabilă, ca și preț este la fel, doar că după consumarea creditului, internetul se oprește, iar la abonament, doar scade viteza. Semnalul este acceptabil.

Apoi am mers la Vodafone. Acolo am primit modem-ul gratuit și tot cu posibilitate de returnare dacă nu sunt mulțumită de semnal, trafic, etc. , iar la sfârșit voi plăti doar cât am consumat. Mi se pare corect. Există și varianta de cartelă, același preț, doar că modemul USB costă 149 lei, asta dacă nu ai norocul să găsești pachetul promotional modem plus cartelă 50 lei.

Un detaliu care m-a enervat foarte tare și nu mi s-a spus decât în momentul în care am returnat modemul a fost că pe prima factură care mi s-a emis DEJA trebuie să plătesc o lună în avans, lucru care nu mi-a fost specificat. Deci dacă aș fi ales să închei un abonament la ei, ar fi trebuit să plătesc o lună în avans, lucru ce nu apare specificat nicăieri și nu mi s-a adus la cunoștință. Atât de tipic…

Am renunțaț la ei, aștept factura să văd cât trebuie să plătesc pentru câteva zile.

Apoi am mers la RDS RCS, cei care spun că au cea mai bună și ieftină ofertă, dar bineînțeles că nu au modem USB pe stoc. Deci de la ei putem lua modem USB cu doar 15 lei, doar că vor avea pe stoc când această ofertă va fi demult expirată. Deși pe internet pe pagina lor scria că programul este până la ora 18, de fapt ei închid la ora 17, așa scria pe ușa de la intrare și tot așa ne-a spus și dra de la vânzări. Încerc să sun la serviciul relații cu clienți și întreb dacă pot ei să verifice dacă au undeva pe stoc acest modem la sediile din Cluj Napoca, că sunt vreo 7 la număr și sincer nu am timp să merg și nici nu ajung până la ora 17 să le colind pe toate doar ca să întreb ceva. Și mi se spune că DA ei pot verifica acest lucru, și că NU, NU există pe stoc acest modem la niciun sediu din Cluj. Și întreb oare în cât timp vor primi, și mi se răspunde că în curând. Întreb ”E vorba de câteva zile sau poate să dureze și câteva săptămâni, luni?” Din nou primesc același răspuns ”Nu știu să vă răspund la această întrebare.” Într-un final, mai mult din curiozitate, și nu de nevoie, am lăsat-o să-mi înregistreze o cerere în care solicit un modem și voi fi sunata în cel mai scurt timp posibil. Încă aștept.

Am trimis și un email la departamentul Relații cu clienții, în care i-am întrebat de ce promovează un produs/serviciu care nu există pe stoc de foarte mult timp. Nu, nu mi-au răspuns nici până în ziua de azi.

Sunt dezamagită de toți furnizorii și de calitatea serviciilor oferite, dar din păcate trebuie să mă supun regulilor lor. Depind de serviciile lor, telefonie mobilă, internet…

7 comentarii la „Peripeții pentru a obține un modem USB Orange, Vodafone”

  1. Si eu am internet de la movistrar.
    Oferta era ca platesc jumate de pret timp de un an. Dupa cateva luni de platit doar 20 euro au inceput sa imi incarce factura cu cate 10 euro pe fiecare luna. Luna asta mi’a venit 60 euro. Astept sa vad ce scuza mai au acum. Mi’au returnat banii pana acum dar trebuie sa sun de fecare data si sa raportez greseala lor, epic!

    Răspunde
  2. Asta mă enervează şi pe mine, ca să pot face o reclamaţie online trebuie să completezi o mulţime de formulare. Dacă ţi-au greşit o factură, tu trebuie să plăteşti integral suma şi ei vor face corectura pe următoarea factură. Nu pasă nimănui că poate nu ai acei bani sau poate nu eşti dispus să plăteşti pentru greşelile lor.

    Răspunde
  3. Degeaba astepti sa te sune de la Digi, ca nu o sa se intample, tre sa te duci la ei din cand in cand, pana nimeresti sa aiba pe stoc. Asa am patit si eu cu decodorul pentru tv satelit.

    Răspunde
  4. @Szilard – am o cerere la ei cu număr de înregistrare, teoretic ar trebui să primesc răspuns în timp util, practic rămâne de văzut. O să tot sun până se vor plictisi de mine şi poate vor găsi unul pe stoc 😀

    Răspunde
  5. Daca ai fi un client fidel sau daca ai avea mai multe abonamente, il primeai pe gratis. De exemplu eu am mai multe abonamente la orange, la care am primit un stik de net gratuit.Nu fi zgarcita si i-ati unu de la o companie care sa aiba si acoperire prin alte zone.(Nu fi zgarcita). Asa ca bafta!

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.