Despre Hotel Akantus numai de ”bine”

Despre Hotel Akantus numai de ”bine” Am amânat destul de mult acest articol deoarece am vrut să fiu diplomată și am așteptat un răspuns oficial din partea conducerii. Deși am încercat să iau legătura telefonic cu domnul director T. , am trimis mesaje private pe adresa de Facebook a hotelului, am trimis mail-uri pe adresa de contact, am hotărât să spun adevărul comentând pe pagina lor de Facebook. Am fost ignorată, au închis opțiunea de comment și am decis să sun la departamentul de marketing. Rezultatul după 3 luni de așteptare: amenințări și intimidări. Pe principiul, la noi în România așa se rezolvă problemele.

Dar să le luăm pe rând. Înainte de nuntă, ți se promite tot ce vrei să auzi, toată lumea pare interesată să facă mai mult decât pretinzi pentru ca nunta să iasă impecabil. Tinzi să-i crezi având în vedere cât de procupați și interesați par. Par, doar, nu le și pasă. Cel puțin după ce plătești nunta, te poți aștepta la tot ce e mai rău.

Pe mine explicația, ”Și la nunta mea s-a furat” nu mă prea ajută și nu mă mulțumește.

Înainte de nuntă am discutat detalii despre meniu și organizare cu domnul director T., care era foarte amabil și prietenos, și mă bucuram că pot să discut cu cineva liniștită. Am avut încredere în el, în hotel și în echipa de la bucătărie. Am fost la degustare, unde am menționat mici detalii pe care le dorim schimbate. Ni s-a spus că nu este nicio problemă, am vorbit direct cu bucătarul care ne-a asigurat că totul va ieși impecabil.

Ziua nunții – ziua în care ospătarii și personalul din bucătărie cred că mirii nu sunt atenți și nu vor sesiza greșelile. Am știut că vom fi ”furați” la bucătărie și la băutură, dar nu la modul la care am pățit-o noi.

3 motive pentru care am fost dezamăgită de ei:

  • preparatul de bază trebuia să fie ceva deosebit, se pare că bucătarul a uitat rețeta sau a vrut să facă economie sau a improvizat pe moment, dar a greșit atât de mult. Nimic nu se semăna cu ceea ce ar fi trebuit să fie, pireul era o specialitate de cartofi cu cașcval și bacon, șprițat și dat la cuptor pentru câteva minute pentru a se rumeni puțin. Am primit piure simplu. Am plătit specialitate de cartofi Duchesse.
  • tortul a venit gata porționat, cofetăria a trimis 10 felii de tort în plus pentru ospătari și personalul din bucătărie, s-au furat peste 20 de felii de tort, având în vedere că am avut invitați care au plecat înainte de tort. De băutură, nu mai zic, nu am mai contorizat cât a dispărut. Ospătarii nu și-au făcut treaba, deși noi am plătit pentru ei 180 lei/ospătar.
  • cadou de nuntă din partea hotelului am primit o cameră, și nu orice cameră, cameră cu animăluțe prietenoase. Doi mici gândaci ne-au întâmpinat în baie și în cameră și ne-au urat ”Casă de piatră” . Deși ni s-a promis o mică atenție din partea hotelului, nu am primit nici fructe, nici șampanie, nici flori în cameră nimic, doar niște petale de flori artificiale zăceau pe pat. Era frumos ca gest, așa mi se părea normal. Dar m-am înșelat.

Dimineața am coborât, am achitat nota de plată și am cerut porțiile de mâncare care au rămas, doream ca frumoasele mele cățelușe să simtă că a fost petrecere. Spre marea mea surprindere, mâncarea era impecabilă, ceea ce ar fi trebuit să fie la nuntă. Deși eu am cerut seara mâncarea, șefa de sală a insistat să lăsăm pe dimineață. Știți de ce ? Pentru că dimineața devreme, celălalt bucătar a venit și a preparat impecabil mâncarea. I-am spus doamnei C. că noi nu asta am primit ieri și a lăsat ochii în jos rușinată. După terminarea nunții, i-am spus ce nereguli am observat, ați fi surprinși ce răspuns am primit! ”Am sperat să nu observați ce s-a greșit”

Luni dimineața, am vorbit și cu domnul director T, i-am explicat ce s-a întâmplat, dna C. a confirmat și i-am dat răgaz o lună să ne dea un răspuns oficial. Am revenit relaxați după oo lună de miere de vis, și l-am sunat pe domnul director T., și ia ghiciți, nu a mai răspuns la telefon. Bun, am hotărât să trimit mesaje private pe Facebook, niciun răspuns. Într-un final mi se răspunde la un comment că există o adresă de contact și mi se va răspunde în 24 de ore. Am trimis mail, mi s-a răspuns că vor cerceta. După o săptămână, le trimit mail din nou, liniște. După o lună mă enervez, și o sun pe dra de la marketing. A avut un șoc când m-am prezentat, nu mai știa ce să spună, că poate peste o săptămână voi primi un răspuns, am spus că vreau răspuns la ora 16, la ora 16.10 am primit un sms prin care mi s-a spus că domnul director T. este într-o ședință. Domnul director T. este într-o ședință de un an de zile, asta e scuza lui. Mi s-a promis un răspuns pe azi. L-am primit. Cuprindea amenințări și intimidări.

Despre Hotel Akantus numai de ”bine”

 

 

 

Lucrurile se puteau rezolva foarte simplu!

16 comentarii la „Despre Hotel Akantus numai de ”bine””

  1. Dezamagitor! Cred ca astfel de situatii trebuie spuse pe orice canal pentru ca toti viitorii clienti sa stie dinainte la ce sa se astepte si sa ia masuri. Eu as fi facut poze drept dovada si le-as fi si publicat in conditiile unui astfel de raspuns din partea lor. Penibil si neprofesional!!!

    Răspunde
  2. Viorela – am poze și dovezi, domnul director le-a văzut, și voi merge cu ele mai departe. Mirii sunt văzuți doar ca o sursă de bani. Mulți nu se plâng, nu spun, și de aceea niciodată nu iese adevărul la iveală.

    Răspunde
  3. Ioana – am vrut să fiu corectă, am respectat termenul lor, am așteptat, dar după 3 luni să primesc un astfel de mesaj, e prea mult! Aud mereu miri care se plâng, ne-au furat la nuntă, și îi întreb de ce nu spuneți? Oamenii trebuie să știe ce restaurante/hoteluri trebuie evitate!

    Răspunde
  4. Având în vedere afacerea noastră, am avut ocazia să participăm la peste 100 de evenimente, în aproape toate locaţiile din Cluj ori din împrejurimi. Astfel, am putut să observ “din interior” cum se comportă personalul restaurantelor. Şi pot să număr pe degetele de la o mână resturantele unde chelnerii şi restul sunt cu adevărat profesionişti. Şocul meu a fost să constat că acolo unde este “poleială” mai multă şi pretenţii mai mari, în spate lucrurile sunt îngrozitoare, superficiale, revoltătoare. Nu pot să-ţi spun cum şi ce fac angajaţii “de 5 stele”… îmi pare rău pentru tine, îmi pare rău pentru miri de multe ori, dar numai ei sunt de vină. Dacă ar fi toţi ca tine, restaurantele nu şi-ar mai permite în continuare asemenea măgării.

    Răspunde
  5. Mădălina – ai dreptate, la 4,5 stele ne așteptăm la ceva mai bun, la respect. Eu am fost corectă, prima dată le-am spus lor, nu am vrut să fac totul public. Dar după acest răspuns oficial, ”am luat foc”. Am vrut să recunoască că au unele probleme, că s-a greșit, și cine a greșit a fost penalizat, niște scuze erau suficient, dar nu au înțeles nimic.

    Răspunde
  6. Eu as fi inregistrat pe ascuns ce mi-au promis si le-as fi cerut in scris si semnat ce mi se va oferi exact, daca tot dau banii. Best way to deal with people that think they own the world.

    Răspunde
  7. Buna!
    Imi pare extrem de rau, pt ceea ce ai patit,desi nu te cunosc personal.

    Acum cativa ani am lucrat in bucataria unui restaurant, in sudul tarii.Am plecat de acolo, dupa un an, tocmai pentru ca nu imi placea atmosfera si ceea ce vedeam.
    Erau doi bucatari sefi, la tura,dar cea de pe tura mea le avea si cu bautura si gatea,dupa cum avea chef.Ea comanda,restul executa.De foarte multe ori s-au plans consumatorii,dar plangerile nu ajungeau la urechile sefilor, pt ca seful celor trei saloane era mana-n mana cu ceilalti.Ce vedeam la nunti e peste puterea mea de intelegere.Dispareau sticlele cu bautura aproape pline si de multe ori,nici nu se mai sinchiseau sa le duca mesenilor, ci le “depozitau”,in locul stabilit.Dimineata chemau prieteni cu masinile,pt a putea duce totul(acolo erau cel putin trei nunti deodata si ospatarii furau de la toate, daca era posibil)?Toti cunoscutii si toate rudele,care au facut nunta acolo, au fost avertizati nu doar de mine.Mi-au multumit apoi.
    Am plecat,am alta fire si nu-s de acord cu multe.Mi-au oferit dublu fata de cat luam,numai ca sa raman,dar oricat ar fi banii,am anumite principii.In Septembrie,o colega de la actualul serviciu, a fost soacra mica,facand nunta la unul dintre saloanele acelui renumit restaurant.M-a intrebat cam cum si ce, tinand cont ca nasii au organizat tot.Am rugat-o sa puna pe cineva “paznic”-cum zicea Zaineasca- sau ca ma duc chiar eu,daca doreste. Mi-a zis apoi ca a rugat niste rude sa faca pe rand “de paza” si ce a descoperit nu i-a placut deloc, dar cel putin si le-a luat acasa.
    D-aia se intampla atatea in Romania, pt ca cei,care o patesc tac,iar cei, care pot spune,se fac ca nu vad.
    Mult succes si nu va lasati. Cand o sa vi se dea dreptate,or sa se gaseasca multi paţiţi.

    P.S- cu Cineva m-am semnat mereu, pe site-urile unde nu ajungeam zilnic,dar numele meu e Nadia.

    Răspunde
  8. Foarte urat din partea lor. Marea majoritate nu se gandesc decat la bani… dar serviciile lasa de dorit,
    Pe litoral este aceeasi chestie, preturi mari servicii proaste. M-am decis sai pun pe toti la zid, cu ajutorul utilizatorilor. Lucrez la un site care se bazeaza pe impresii, opinii si pareri.
    Pana in panzee albe cu ei.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.