Activitatea desfășurată la birou este întotdeauna mai productivă. Când se lucrează de acasă, tendința e să te așezi undeva confortabil, canapea, fotoliu. Nu este sănătos nici pentru poziția corpului, dar și randamentul este mai scăzut. Prin urmare, indiferent dacă lucrezi de acasă sau la job, ideal este să stai la birou.
Vei fi mai atras să lucrezi de la birou dacă vei avea unul bine organizat. Masa ta de birou nu trebuie să fie aglomerată, ci doar să cuprindă cele mai utile accesorii de birou. Având totul la îndemână, nu va fi nevoie să te tot ridici după ele și să îți pierzi concentrarea.
Care sunt cele mai utile accesorii de birou?
Îmi aduc aminte de biroul meu de la locul de muncă. La început, am avut o mulțime de accesorii de birou și obiecte decorative. Cu timpul, am renunțat la o mare parte dintre ele, păstrând doar ceea ce era necesar. Mi-am dat seama că sunt mult mai eficientă cu munca, având un birou aerisit.
**Ustensile necesare pe birou
Există câteva produse pe care le folosim cu toții indiferent de job. Dacă lucrezi cu multe acte, hârtii și dosare, ai nevoie de cel puțin 2 capsatoare de birou. Spun 2 pentru că e nevoie de ele în funcție de numărul de pagini necesare a fi capsate. Nu uita să le aprovizionezi mereu capse.
Nu ar trebui să-ți lipsească și un decapsator, e de mare ajutor. Pe biroul tău, ar trebui să ai și un perforator, dacă documentele cu care lucrezi trebuie îndosariate.
Un organizator de dosare sau tăvițe de acte care pot fi suprapuse sunt de real ajutor. Datorită lor, poți păstra în ordine actele tale. Păstrează întotdeauna pe birou, un set de post stick-uri colorate, de mare ajutor pentru organizare.
**Ustensile de avut la îndemână
De unele accesorii de birou, nu avem nevoie mereu, dar e bine să le avem la îndemână, într-un sertar. Sigur ai nevoie de foarfece, alege varianta cu mâner ergonomic. De mare ajutor, este și un cutter pe lângă foarfece. Un suport pentru rolă cu bandă adezivă, banda scotch, îți poate face munca mai rapidă și mai simplă.
În sertarul cel mai apropiat, ar trebui să se regăsească elastice de birou, riglă, agrafe și clipsuri, dar și markere și pixuri de rezervă.
Ce să pătrăm pe masa de birou?
Masa de birou va cuprinde monitorul sau laptopul, câteva accesorii de scris indispensabile, de preferat o variantă de lux, dacă funcția permite, sau variante ușor de utilizat. Agenda mi se pare esențială și un stilou care scrie ușor și frumos. Da, stilou e de preferat, dar se acceptă și un pix elegant.
Nu încărca inutil biroul cu accesorii, păstrează-le doar pe cele utilizate frecvent. Pentru restul, există sertarele de la birou sau micile organizatoare care pot fi atașate de masă.
Mie îmi plac mult post-it-urile. Cu câte mai multe forme, mărimi şi culori, cu atât mai bine! Se asemenea, îmi mai plac şi agrafele colorate. Clar avem nevoie de cel puţin 2 capsatoare pentru că unul mereu se rătăceşte!
Buna! Folosesc tot ce ai mentionat in articol, mai ales cand am de facut contabilitatea lunara pentru contabila firmei. In rest folosesc mai putine accesorii de birou.
Fata de cei ai zis tu, mai folosesc destul de mult
+ plannere si agende si jurnale
+ post-its
+ pixuri colorate cu gel
+ pasta corectoare
+ lupa
+ markere colorate
+ marker negru permanent
si probabil si altele.
O zi frumoasa!
Fara organizatoare si tăvițe de acte, documente, instrumente de scris, etc…nu stiu cum m-as descurca.
La munca am mereu nevoie de scotch, capsator, perforator si alte cateva obiecte!
Am biroul cam aglomerat, trebuie sa fac un pic de ordine.. Cu toate acestea mereu am accesorii utile si potrivite pentru tipul meu de munca. Destul de multe, din fiecare categorie: capsatoare, pixuri, markere, scoci, foarfece, postnotes etc.
De regulă sunt organizată și pe biroul meu sunt lucrurile absolut necesare. E adevărat, am organizatoare pentru pix, stilou, creioane mecanice, gumă etc. Dar, am întotdeauna și un obiect care mă înveselește sau o floare.
Mulțumesc pentru idei și informații!
Cel mai des folosesc capsatorul, dar si perforatorul imi este extrem de util