Cum organizăm eficient biroul de acasă?

Biroul de acasă – cu sau fără pandemie

Cu toții avem acasă un birou unde lucrăm și ne organizăm actele. Pe timpul pandemiei, biroul de acasă a devenit un locul cel mai important. Organizarea lui a luat ceva timp. Acomodarea a durat puțin. Însă a fost necesar pentru a putea lucra în condiții bune.

Biroul de acasă a suferit câteva modificări și îmbunătățiri pe durata lucrului de acasă. Unii s-au reîntors la birou, alții încă lucrează de acasă. Cu cât biroul este mai bine organizat, cu atât munca este mai eficientă.

Biroul de acasă – o organizare cât mai eficientă

Este cunoscut faptul că atunci când avem ordine pe birou, muncim mai bine. Pe mine, mă deranjează dezordinea. Am senzația că nu pot gândi, nu mă pot aduna. Îmi place să am la îndemână diverse obiecte. Cu ajutorul lor, mă organizez mai bine, lucrez mai bine.

Rechizite școlare

Unele îmi sunt extrem de necesare. Consider că nu ar trebui să ne lipsească de pe biroul de acasă. Agendele pot fi de real ajutor, dar așa sunt și caietele mari și mici. În plus, un bloc de desen te poate ajuta pentru schițe, notițe, hârtia fiind mult mai rezistentă. Pot fi ușor păstrate la un loc. Blocul de desen ajută și dacă trebuie să faci prezentări. Iar în pauză, pentru relaxare, poți chiar să desenezi, ajută mult.

Creioane, pixuri și carioci

Așezate frumos într-un suport pentru a le avea la îndemână. Eu, de multe ori, prefer să îmi notez totul, de mână, în agenda în format fizic. Telefonul are o mulțime de aplicații. Dar pentru mine e mai bine dacă îmi notez totul, de mână. Așa îmi e mai ușor să-mi amintesc ce am scris. Și riscul să se piardă notițele este minim.

Cariocile colorate ne ajută mult pentru a evidenția o informație/o dată importantă. Putem structura informațiile în funcție de culoarea folosită.

Accesorii pentru birou

Agrafa de birou poate fi extrem de utilă. Apreciezi valoarea ei când îți lipsește cel mai mult. Cu cât mai colorate, cu atât mai vesele vor părea documentele. Capsatorul și perforatorul sunt de nelipsit de pe biroul de acasă. De real ajutor și la bucătărie, aș adăuga eu.

Accesoriile pentru birou ne fac munca mai ușoară și ne ajută să ne păstrăm bine organizați. Clipsurile înlocuiesc cu succes dosarele și mapele. E mult mai ușor să ai totul prins cu clipsuri diverse, cât mai la îndemână.

Biroul de acasă merită o notă veselă

E important ca biroul să fie bine organizat. Lucrurile să fie într-o bună ordine. Ne vom putea concentra mai bine, vom fi mai eficienți. Pentru un plus de productivitate, adaugă o notă veselă, personală, biroului. Un ghiveci cu flori, o vază cu flori colorate, o fotografie din vacanță, cu familia sau chiar un tablou cu un citat motivațional.

Lucrurile mărunte te vor motiva în momentele grele să îți găsești inspirația. Dar te vor și ajuta să te deconectezi pentru câteva momente.

Care sunt accesoriile de birou de nelipsit de pe biroul de acasă?

Foto

11 thoughts on “Cum organizăm eficient biroul de acasă?”

  1. Tot ce ai spus mai sus cred ca e foarte important pentru oricine are un birou acasa!Eu pun pret pe toate lucrurile care le-ai mentionat,pentru ca e foarte util sa dispui de toate cele necesare!

    Reply
  2. Este foarte important ca spațiul pe care ni-l alegem pentru muncă sa fie cât mai prietenis. Eu am renunțat la birou, am o mică măsuță.

    Reply
  3. Mereu am avut grijă ca biroul meu de acasă să fie cât mai plăcut, mai bine organizat și să am la îndemână tot ce am nevoie pentru a nu mă întrerupe de o mie de ori.
    Mulțumesc pentru recomandări, de unele chiar aveam nevoie! 🙂

    Reply
  4. Si mie imi place sa dau o nota personala si vesela amenajarilor de pe birou, dar si din jurul acestuia care sa-mi dea o buna dispozitie si eventual sa-mi aduca un zambet

    Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.