Cele mai necesare accesorii pentru birou

Accesorii pentru birou – ajutor ideal

Munca de birou poate fi obositoare. Și monotonă. Ține de noi să ne facem munca mai ușoară. Există diverse accesorii care ne poate face munca mai rapidă. Putem lucra mai eficient dacă avem toate cele necesare.

După 10 ani de muncă de birou, pot să trag o concluzie a obiectelor care m-au ajutat mult. Accesoriile de birou au avut un rol în buna desfășurare a muncii. Tehnologia există pentru ca treaba să se facă mai repede și mai bine.

Top accesorii pentru birou necesare și acasă, și la job

Unele accesorii sunt necesare chiar și acasă. Mi-am dat seama de acest lucru, lucrând de acasă.

1. Capsator metalic

Lucrând cu acte și hârtii, aveam nevoie de capsator. Îl foloseam tot timpul și sufeream cumplit când se strica. Capsatorul metalic mă ajuta să țin laolaltă toate actele de un tip.

Acasă îl folosesc pentru acte, facturi, chitanțe. Îl mai folosesc când ambalez prăjituri. Capsez pungile rupte sau deteriorate de la diferite ingrediente.

2. Perforator hârtie

Un perforator de hârtie are locul pe birou. Mai ales acolo unde se lucrează cu multe acte. Acte care trebuie ținute în dosare, în ordine. Îl mai foloseam atunci când printam cărți de pe internet. Perforam hârtiile și le puneam într-un dosar cu șine ca să nu se piardă.

accesorii pentru birou

3. Marker colorat

Foloseam mult marker colorat când învățam pentru examene. La birou, îl foloseam pentru a sublinia legi și detalii pe care trebuie să le am mereu în fața ochilor. Acasă îl folosesc pentru a sublinia în agendă date și întâlniri pe care nu trebuie să le ratez. Sau subliniez lucrurile pe care nu trebuie să le uit sub nicio formă.

4. Agrafe și clipsuri

Foloseam agrafe pentru actele care nu puteau fi capsate. Clipsurile le foloseam atunci când agrafele și capsatorul nu făceau față volumului mare de hârtie. Le preferam pe cele colorate pentru că erau mai multe categorii de acte. Le găseam mai ușor așa. Acasă, folosesc agrafe și clipsuri pentru acte, poze sau în bucătărie. Pungile sunt închise cu ajutorul clipsurilor.

5. Cutter și foarfece

accesorii pentru birou

Nicio zi la birou fără foarfecă. Și dacă era nevoie de precizie, apelam la cutter. Acasă, foloseam cutterul pentru a tăia folia de la geamurile termopane noi. Foarfeca o folosesc pentru a tăia capetele de la fasole (nu mă judecați). O foarfecă și un cutter, obligatoriu trebuie să ai în casă.

6. Hârtie, dosare și suport pentru dosare

accesorii pentru birou

Munca de birou presupune multe acte. Acte egal hârtie multă. Aveam în birou cutii cu hârtie de toate dimensiunile. Toate actele erau împărțite pe categorii, puse în dosare. Fiecare dosar în suportul lui. Cu cât păstram o mai mare ordine între acte, cu atât le găseam mai ușor la nevoie. Chiar și acasă avem multe acte. Acte de casă, acte de mașină, diplome, facturi, garanții. Dacă fiecare e în dosar, știi exact de unde să le iei când ai nevoie.

Tu ce accesorii pentru birou folosești cel mai des? Dar acasă îți sunt de folos?

Foto

29 de comentarii la „Cele mai necesare accesorii pentru birou”

  1. LA birou le folosesc pe toate, mai adaug dosare, bibliorafturi si suporti verticali sau orizontali pentru dosare. Mai am nevoie si de o banda corectoare, deh…mai si gresim cateodata, sa putem remedia greselile…Si am si acasa din fiecare,, in special pentru a tine in ordine actele importante, facturile si chitantele de care este posibil sa mai am nevoie…

    Răspunde
  2. Si eu le folosesc pe acestea, plus folii de protectie si dosare. Cand vreau sa fiu creativa, folosesc capsatorul si foi colorate si bulinele rezultate le lipsesc in agenda sau unde am nevoie 🙂

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.