5 motive pentru a face mai multă mișcare

28

Mai multă mișcare pentru sănătatea noastră

Mai multă mișcare ne dorim toți să facem. Invocăm lipsa timpului, de fapt suntem doar comozi. E important să găsim un sport care să ne atragă. Și să ne motivăm zi de zi pentru a face mișcare. Nu vorbim doar de sănătatea fizică, ci și psihică. Considerăm că lenevind în pat, ne odihnim. Sperăm că a doua zi vom fi mai plini de energie. Dar dimineața parcă suntem mai obosiți.

Sportul, mișcarea în aer liber are o mulțime de beneficii asupra corpului nostru, dar și asupra sănătății mentale. Avem grijă la alimentație. Facem eforturi pentru un stil de viață de sănătos. Dar să nu uităm de mișcare. Putem profita de zilele frumoase cu soare pentru mișcare în aer curat. Plouă și e frig? Putem facem mișcare în interior cu ajutorul unor aparate fitness multifuncționale.

5 motive pentru a face mai multă mișcare

Cunoaștem motivele de bază ale sportului și mișcării. Azi, vreau să vă prezint câteva motive mai deosebite.

mai multă mișcare

1. îți faci prieteni noi

Sportul unește oamenii. Mergi la sală? Vei socializa cu antrenorul sau cu persoanele care se antrenează. Veți face schimb de informații și legăturile se vor forma repede. Te vor ajuta să faci exercițiile corect. Te asigur că nu îți va lipsi motivația de a merge la sală.

2. descoperi locuri frumoase

Dacă ești pasionat de plimbări cu bicicleta, îndrăznește să te abați de la traseul obișnuit. Vei descoperi locuri minunate, mai ales dacă ai făcut o alegere bună ca aceasta. Natura ne surprinde mereu cu peisaje deosebite dacă îndrăznim să explorăm.

3. te învață să ai răbdare

Sportul te învață să ai răbdare, dar și să perseverezi. Rezultate prin sport vin mai târziu decât ne dorim. Trebuie muncă multă, dar merită. Nu e ușor să îți faci loc pentru mișcare în programul zilnic, deja aglomerat. Uneori simți că toate eforturile sunt în zadar. Însă cu răbdare vei ajunge unde îți dorești.

4. îți crești respectul de sine

Sportul te ajută să te relaxezi, să te energizezi. Dar, cel mai mult, te ajută să ai mai multă încredere în tine. Vei sta departe de tv, telefon, social media. Vei discuta cu oameni cu pasiuni comune. Mișcarea îți va deschide mintea și sufletul. Vei avea mai multă încredere în tine și în forțele tale.

5. sănătate pentru corp și minte

Când vrei să renunți pentru că e prea greu, nu uita de sănătatea ta. Toate eforturile merită când vine vorba de sănătate. Sportul ajută să avem o inimă sănătoasă și oase puternice. Un corp frumos, armonios, bine dezvoltat. În plus, vom reprezenta cel mai bun exemplu pentru copilul nostru și pentru cei din jur.

Tu câtă mișcare faci pe zi? Ți-ar plăcea să faci mai multă mișcare? Cum crezi că te ajută sportul și mișcarea?

Foto

About Author

Mereu optimistă şi cu zâmbetul pe buze! Pasionată de lectură, cultură, sănătate, excursii! Ador să gătesc şi să inventez fel de fel de reţete, prefer să citesc o carte decât să mă uit la televizor, prefer să mă plimb pe jos decât cu maşina, prefer să zâmbesc decât să fiu tristă ! Citatul care mă face să zâmbesc în fiecare dimineaţă “Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling face. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.” Ashley Smith

28 Comments

  1. Golumbu Raluca on

    Mulțumesc mult pentru sfaturi. Chiar sunt genul de persoana care trebuie sa învețe sa facă mai mult mișcare

  2. Golumbu Raluca on

    Mulțumesc pentru sfaturi. Chiar sunt genul de persoana care trebuie sa învețe sa facă mai mult mișcare

  3. Madalina Marincas on

    Rezonez foarte tare cu numele 3 si 4 🙂 Si imi place ca povestea miscarii vine la pachet cu o disciplina pe care ajungem sa o integram si in alte zone ale vietii.

  4. Eu ma plimb mai mult cu masina si chiar daca stiu ca am nevoie de mai multa miscare, comoditatea nu ma lasa. Insa particip din cand in cand la maratoane si concursuri de orientare turistica, ca sa compensez cumva.

  5. Incerc sa fac zilnic. Am noroc ca trebuie sa merg pe jos mult astfel ca vreau nu vreau ma misc. Seara fac exercitii acasa.

  6. Cristina Dragomir on

    este si socializarea un avantaj al practicarii sportului, ai dreptate. Nici nu ma gandisem la asta, dar banuiesc ca multe prietenii se leaga la sala, la orele de aerobic sau la alergat prin parc.

  7. Eu cam neglijez acest aspect…chiar mi-as dori sa fac mai multa miscare, dar mereu imi ocup timpul cu alte activitatile. Sper sa reusesc sa imi fac timp si pentru un pic de sport. 😊

  8. Uneori sunt cam lenesa. Nu imi permit prea des acest lux, de a lenevi pe canapea, dar profit cat pot. Weekend-urile sunt cele mai pline, cu minim 14000 de pasi pe zi 😀

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Read previous post:
piese vestimentare de toamnă
5 piese vestimentare de toamnă de care ai nevoie

Alege cu grijă piese vestimentare de toamnă Vara a trecut. E momentul să trecem la garderoba de toamnă. An de...

Close