Recomandare filme: The Last Witch Hunter și The Intern

last-witch-hunter-review

În ultima perioadă, am încercat să ne facem timp să ieșim la cinema cu prietenii, să vedem un film. Niciodată senzația și sentimentul pe care le ai când vezi un film la cinema, nu se compară cu filmul văzut acasă, indiferent de TV și de home cinema-ul deținut. Așa că dacă vreți să vedeți un film la cinema, iată ce vă recomand.

The Last Witch Hunter – 2015 – acțiune, dramă, mister, comedie – un film extrem de drăguț, niciodată nu aș fi crezut că Vin Diesel va juca într-un astfel de film. Acțiunea se încadrează undeva între realitate și ficțiune, depinde de fiecare dacă vrea să creadă sau nu, în magie, vrăji și vrăjitoare. Lumea în care trăim încă ne ascunde multe secrete, cine ar putea să-și imagineze că printre noi încă trăiesc vrăjitoarele? Sau că ele mai pot face vrăji, vrăji adevărate? Cu mulți, mulți ani în urmă, Kaulder, un războinic viteaz, a reușit să omoare toate vrăjitoarele, iar când, Queen, regina lor era omorâtă, l-a blestemat să trăiască veșnic, l-a despărțit pentru totdeauna de soția și de fiica sa. De-a lungul secolelor, Kaulder avea rolul de a pedepsi sau de a aduce în fața Adunării, vărjitoarele necinstite sau care se folosesc de puterile lor pentru lucruri rele. Vrăjitoarea Queen este înviată și caută răzbunare, ea dorește să dispară rasa umană. Filmul este presărat cu scene haioase, unele scene mult prea fanteziste, aș acorda nota 8 acestui film.

The_Intern_Poster-512x512

The Intern – 2015 – comedie – un film de weekend, o comedie drăguță cu un final pe care îl putem ușor estima, dar un film care merită văzut, distracția și relaxarea sunt garantate. Văduv și pensionar, Ben Whittaker descoperă că pensionarea nu este ceea ce și-a imaginat și la ce a visat. Când găsește anunțul cu posibilitatea de angajare a celor pensionați, profită de ofertă și își depunde cv-ul la mai multe firme. Devine stagiar junior la un site de modă online, fondat și condus de Jules Ostin, o tipă isteață și foarte harnică, dar mereu prea ocupată pentru a-i da ceva de lucru lui Ben. Colegii mai tineri vin să-i ceară sfaturi, chiar dacă la început nu îi acordau prea mult credit, și încearcă să nu iasă prea mult în evidență, dar fiind mereu atent la tot ce se întâmplă în firmă, dar și în viata șefei lui, încercând să o ajute mereu. Nota 10 pentru actori, dar doar nota 7 pentru film.